خدمات

خلاقانه سمر

بعضی از خدمات ما واقعا شما رو شگفت زده میکنن، ما قبل از فروش شما رو مطمئن میکنیم.رضایت شما همواره از اولیت های سمر بوده و هست.
ما بهبود روند کسب کار شما را تضمین میکنیم . استفاده از ابزارهای نرم افزاری سمر به عنوان بازوی مدیریت شتابدهنده تجارت شما خواهد بود.

تولید نرم افزارهای تحت وب

انبار داده و تحلیل داده ها

پیاده سازی ERP

اپلیکیشن های موبایلی

خدمات سمر- تولید اپ موبایل

تولید نرم افزارهای موبایلی شامل نیازسنجی، تحلیل، طراحی، تولید ، پیاده سازی و استقرار سامانه نرم افزاری در زمینه های مختلف، را می توان یکی فعالیت و تخصص گروه نرم‌افزاری سمر دانست که ارتباط تنگاتنگی با تولید سامانه های سفارش مشتری تحت وب دارد . همانطور که میدانید اپ های موبایلی اطلاعات خود را از طریق وب سرویس یا ارتباطات پایگاه داده بصورت از راه دور خوانش میکنند .طراحی مدرن ، سرعت بالای لود صفحات ، امنیت بالا ، انیمیشنهای زیبا و خروجی هم زمان IOS و Android از ویژگیهای برجسته اپ های تولید شده با ابزار فلاتر میباشد.

گروه سمر با تکیه بر یک دهه تجربه خود در زمینه پیاده سازی و تولید نرم افزار های کاربردی در سازمانها و نهادهای بزرگ و معتبر کشور و با بهره گیری از کارشناسان خبره در امور تحلیل و طراحی سیستم و برنامه نویسی، این توانمندی را در مجموعه نرم افزاری خود ایجاد نموده است تا نسبت به اجرا و پیاده سازی برنامه های کاربردی به سفارش مشتری با استفاده از سبکهای مختلف معماری نرم افزار، در حوزه های مختلف اقدام نماید. استفاده از تکنولوژی و متدولوژی های روز دنیا در طراحی و پیاده سازی نرم افزار و همچنین بکارگیری سبکهای نوین معماری نرم افزار همواره در پروژه های نرم افزاری و تولید سامانه های اطلاعاتی این شرکت مدنظر بوده است. سوابق روشن گروه سمر در تولید ده ها سامانه نرم افزاری کشوری در کاربردهای خاص، نشان دهنده توان بالا و تسلط به صنایع مختلف به عنوان یک گروه نرم افزاری است. طراحی و ایجاد سامانه های اطلاعاتی فرآیند محور، پیاده سازی سیستم نرم افزاری مدیریت اطلاعات، بانکهای اطلاعاتی ، سیستم های یکپارچه و جامع ، سامانه های هوشمند، سیستم های مانیتورینگ ، تحلیل داده و اندازه‌گیری داده برای مشتریان متعدد از جمله سوابق گروه سمر درحوزه تولید برنامه های نرم افزاری کاربردی خاص میباشد.

طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن ها موبایلی

برای طراحی و پیاده سازی اپ موبایلی از ابزار قدرتمند گوگل فلاتر استفاده میشود

فلاتر چیست و چه امکاناتی داره؟

ما اپ های موبایلی رو با ابزار قدرتمند Flutter طراحی و پیاده سازی میکنیم. برای اینکه با Google Flutter بیشتر آشنا بشین میتونین فیلم روبرو را تماشا کنین و برای اینکه به سطح عمیق تری از اطلاعات برسین میتوانید از دکمه زیر بهره بگیرین و کاتالوگ فلاتر رو دانلود مطالعه بفرمایید.

آماده هستین

برای شروع ؟

اگر پروژه های دارین و نیاز به بررسی و دریافت اطلاعات بیشتر دارین یا قرار جلسه مورد نیاز هست میتونین فرم زیر رو پر کین تا در کوتاه ترین زمان کارشناسان سمر با شما تماس حاصل کنن 

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

کارشناسان سمر صمیمانه پاسخگوی شما عزیزان هستند

برای  ارتباط با ما میتوانید از طریق واتس اپ ،  ایمیل ، تلفن ، شبکه های اجتماعی و حتی صندوق صوتی تلفن شرکت در تماس باشید

تلفن : 28427715